2013. május 10., péntek

10.rész

Sziasztok!
Ahogy ígértem meghoztam a kövi részt,amiben Harry szerepel.
Remélem tetszik majd nektek és kérlek titeket ezt tudassátok is velem.Ha nem tetszik,azt is.
A kövi rész holnap várható.
Azért kaptok most ennyit,mert valószínűleg jövőhéten nem fogok valami sokat jelentkezni,utána pedig pláne hisz elutazom.Na,de ez még nagyon távol van.
Most olvassatok nyugodtan és szép estét nektek.




Harry szemszöge:

Az interjú után hazasiettem.A kocsiban még felhívtam a srácokat és elmondtam hogy mi a helyzet.Elkezdtek nevetni,mintha számítottak volna valami ilyesmire a közeljövőben.Lehadartam az elképzeléseimet és mindegyik srác felvállalt egy-egy feladatot.Louis elment bevásárolni kaját és piát,Zayn szervezte a zenét,Nial összeveszett Louissal a kaján így osztoztak a feladaton,amibe belemosolyogtam,Liam pedig elkezdte kigondolni az este folyamatát hogy mikkel is tudnánk meglepni Dasie-t.
Én éppen a bárpultért mentem el Josh-hoz,akit szintén meghívtam.A kocsiban ültem haza felé véve az irányt amikor Liam felhívott hogy mit szolnék az ötleteihez.Rá kellett taposnom a fékre, különben bele mentem volna valakibe annyira meglepődtem.
Először lesokkolt a gondolat hogy még alig ismerjük és ilyet tegyünk vele,másrészt beindult a perverz fantáziám és örömmel mondtam Liamnek hogy ez egy csodás ötlet.
Magamban már azon kezdtem imádkozni hogy nekem vetkőzzön.Sorban nem tudtam hogy melyik feladatok következnek amit az este folyamán majd meg kell csinálnia ezzel is egy kicsit beavatva a társaságunkba,de reméltem hogy én kerülök majd ki szerencsésként aki előtt,úgy mond vonaglani fog,még ha nem is olyan értelemben amit legszívesebben látnék,de ez is elég lesz ahhoz hogy felkeltse majd a kicsi Stylest,ami mondjuk úgy még sem olyan kicsi.
Beálltam a garázsba,kiszálltam és visszamentem a kapuhoz hogy kiosszam az aláírásokat,mert páran összegyűltek ma is.Nem volt gond hogy itt vannak és megzavarják a pihenőnapunkat,hisz belőlük éltünk.Szerettük a rajongóinkat és felemelő érzés volt érezni egy-egy koncert során hogy velünk éneklik a saját dalainkat vagy koncert után ahogy sírva kiabálnak minket vissza és mi boldogan éneklünk el még nekik pár számot a kifulladásig.
Visszaadtam egy aranyos lánynak a tollát és bementem a biztonsági kapun.Beléptem a házba és óriási felfordulás fogadott.Eddig észre se vettem és nem is zavart volna,ha ma nem bulit rendeznénk itt.
Sóhajtva ledobtam a cipőm,amúgy is utáltam cipőben lenni,kiráztam a szememből a hajam és elindultam a telefonhoz.
Nem fogok elkezdeni takarítani,arra vannak a csinos bejárónőink,akiket Zaynnel szoktunk stírölni amikor a port törölgetik vagy hajlonganak és kimutatnak ezt azt a ruhából.Rejtett szexiség rabul az ilyenekben,de persze ha nem egy 60 éves öreg nénike,mert akkor inkább bevonulunk a szobánkba vagy egyszerűen elmegyünk itthonról.
Tárcsáztam a takarító szolgáltatónkat és kértem hogy fél óra múlva érjenek ki és rakják rendbe a lakást ahogy szokták.Kedvesen megköszöntem és letettem.
Elindultam fel a lépcsőn,ledobtam magamról a pólómat,kibújtam a nadrágomból,levettem a boxerem és a fürdőbe csörtettem.Magamra engedtem a forró vizet és áztattam magam egy jó ideig.Kiszálltam,megtörölköztem,megszárítottam a hajam és átöltöztem a bulihoz.
Fekete nadrág,fehér póló,zakó,kész.Belenéztem a tükörbe és egy izgatott srác nézett vissza rám,aki totálisan be van pörögve.Elmosolyodtam és nem borotválkoztam meg,Fogat mostam és szenvedtem még egy sort a hajammal,mert sehogy sem akart állni.A végén feladtam,hisz úgyis mindenki imádja ahogy van,göndören.
Lerobogtam a lépcsőn.Elrendeztem a bútorokat,a bárpultot beállítottam a szoba közepére hogy a központban legyen és mindenki tudja hogy itt inni is kell,nem csak nyáladzani.
A srácok lassan megérkeztek,így kipakoltuk a kaját és röhögtünk egy sort Dasie feladatain és elképzeltük hogy az újonnan megismert barátnőnk hogyan fog reagálni.
Louis persze hogy répát fog vele pucoltatni,mi mást,de kételkedtem benne hogy magára varratna egy tetkót,bár ez a csaj kész rejtély még számomra.Alig várom hogy megfejtsem...vagy lefejtsem róla a ruhát.
Elkalandozásomból Liam térített ki hogy hol van Hope.Majdnem ránéztem és megkérdeztem hogy kiről beszél,amikor magamhoz tértem és kitágult pupillákkal hívtam fel hogy fél óra múlva buli nálam és készüljön el.
Ordítozott egy sort,majd ment készülni.Komolyan mondom kételkedem benne hogy ezt a csajt akartam megszerezni ennyire.Pár nappal ezelőttig eszembe nem jutott volna hogy nem elég jó nekem.Aha.A szombat estéig.
Lassan kezdtek szivárogni a vendégek,én pedig köszöntöttem őket.
Majd megérkezett Hope is.
-Szia Szívem!Gyönyörű vagy!-próbáltam meg kiengesztelni,látva hogy durcizik.Odahajoltam hozzá hogy egy csókot nyomhassak a szájára,amikor elhajolt és félrelökve bement a nappaliba.Felsóhajtottam,mégis hitetlenkedve megráztam a fejem ahogy végig néztem rajta.
Egy fehér ruha,vagyis valami annak nevezhető textil fonta át testét,és ami legjobban meglepett átlátszó volt és tisztán rálátást engedett a fekete csipkés fehérneműjére,amit múltkor oly hevesen téptem le róla,hogy azt hittem leszakadtak a kapcsok.Úgy látszik nem.
Csodálkoztam,hisz Hope nem szokott így felöltözni,de nem lett volna ellenemre,ha nem minden srác őt bámulta volna vagy pillantott rá percenként.
Zayn elindította a zenét és a saját gondolataimba belefeledkeztem,annyira hangos volt.
Ránéztem az órámra és összeszaladtak a ráncok a homlokomon.Már egy órája elkezdődött a buli és ők még sehol.Értettem itt Perrie-re,Eleanor-ra,Danielle-re,Emily-re és persze Dasie-re.Ahogy ezen gondolkoztam dörömbölést halottam az ajtó felől és sarkig tártam előttük.A levegő is belém szorult,amint megpillantottam.Gyönyörűen festett még sem kirívóan.Elegánsan volt írtózatosan szexi és azonnal leakadtam tépni róla a ruhát hogy apró csókokkal hintsem be a vállait majd haladjak egyre és egyre lejjebb amíg...Itt magához rántott és megölelt.Először megfagytam,amit szerintem észre is vett,visszaöleltem és sorban a többi lányt is.
Beinvitáltam őket és elkezdtem megkeresni a mikrofont.Szerencsétlenkedtem vele egy sort,majd normálisan megszólalt.
Elkezdtem bejelenteni hogy Dasie megérkezett,amikor Hope lépkedett le a lépcsőn,magára vonzva mindenki pillantását,mert a léptei vízhangot vertek a ház falain a csendben.
Liba módjára kibökött egy "Mi van?"-t és mikor rájött hogy mi a szitu,oda lépett Dasie-hez megragadta  karját és oda húzta hozzám.
Megfogtam Dasie kezét és nem tudtam Hope-ra nézni.A bennem lévő sóvárgás utána elmúlt és helyét betöltötte a szégyen hogy az én barátnőm.
Gratuláltam neki és figyelmeztettem hogy készüljön fel a ma estére.Kicsit elpirult a gondolatra,de elmosolyodott és huncutul elsötétedett a szeme.
Itt magára hagytam és szóltam Hope-nak hogy beszélnünk kell.
Felrángattam a szobába és becsuktam az ajtót.
-Mi volt ez az előbb?-néztem rá,míg ő leült az ágyra és keresztbe tette a lábait.
-Micsoda?-tettette a hülyét,mintha nem tudná,pedig okos lány,csak nem mindig mutatja ki.
-Miért kell mindig magadra vonnod a figyelmed még akkor is amikor másnak fontos lenne ez az este?-kérdeztem karba tett kézzel.Úgy éreztem menten felrobbanok.
-Nem akartam feltűnést kelteni,csak nem találtam senkit sehol és csend volt az egész házban.Nem tudtam mi van ezért lementem.Nem akartam megzavarni semmit.-magyarázta.Majd felállt,odalépett hozzám,elhúzta a karjaimat a mellkasom elől és pipiskedve megcsókolt.Birtoklóan,hogy az ővé vagyok és senki másé.
Belemosolyogtam a csókunkba és magamhoz vontam,hogy semmi hely ne maradjon kettőnk között.
Zihálva bontakoztam ki a csókból,amikor meghallottam újra azt a hangot,ami után szombat óta sóvárgok,szinte minden egyes másodpercben.
-Menjünk le és élvezzük a bulit!Hosszú még az este!-mondtam.
Megfogtam a kezét,kiléptem az ajtón magam után húzva és kéz a kézben mentünk le.Senki nem vette észre hogy eddig ott voltunk vagy sem,a buli ütött és épp Das énekelt,majd a srácokhoz lépve mi is belekezdtünk egybe.Mindenkiben volt már egy kis pia,de igazán most indultunk be.
Sikongatva szurkoltunk Dasie-nek miközben egy pókot tetováltatott.Láthatóan nem nagyon fájt neki,de azért megkönnyebült amikor leragasztották,azzal a mondtattal hogy "Kész!".
Felállt és következett az újabb feladata kicsit később,amikor is Zayn hasáról kellett lenyalnia a tejszínhabot.
Barátnőmet a karjaimban tartva imádkoztam hogy miért nem lehetek ott a szerencsés barátom helyében.Így kicsit abszurd volt a helyzet és megráztam a fejem hogy kitisztuljon.
Elmentünk táncolni,Hope hozzám simult és megmutatta hogy mit is tud és miért akartam magamnak eddig annyira.
Teljesen belemerültünk és belefeledkeztünk a táncba,amikor a srácok megragadtak a nappali közepére húztak egy széket a pult mellé és leültettek rá.Leszedték rólam a zakót és a pólót és a földre dobták.
Hirtelen azt se tudtam hol vagyok és kicsit szédültem is a sok piától,amit kezdtem kiizzadni.
Majd leeset,amikor megállt előttem.Elkerekedtek a szemeim és nem akartam elhinni hogy a délutáni sóvárgásom és imám meghallgattatott és én kapom a sztriptízt tőle.
Először megilletettség látszott a szemeiben,majd huncutul felhúzta a szemöldökét és egy érzéki számra elkezdett vetkőzni.A mosolyát nem tudnám leírni.Talán a legjobb szó az ellenállhatatlan volt.
Szemeim a lábára tapadtak,ahogy lassan,nagyon lassan húzta le a hajszálvékony harisnyát magáról majd hozzám vágta.Vettem egy mély levegőt és egy pillanatra lehunytam a szemem.
Mikor kinyitottam ott állt előttem és a zene ütemére táncolt.Látszott hogy teljesen átadta magát a ritmusnak,így az ölembe húztam,amikor elkezdte a ruhája cipzárját lehúzni.
Megnyaltam az alsó ajkam,ezzel levezetve hogy kiszakadjon belőlem egy férfias morgás.
Legnagyobb meglepetésemre közelebb hajolt és azt hittem megcsókol.Aha,hittem.Elmosolyodott és hátrált.
Én belül már tomboltam és majd felrobbantam,amikor csak fokozta az érzést,mert kilépett a ruhából és ott állt előttem egy szál fehérneműben.És táncolt,vagyis vonaglott.Még sem tudtam volna azt a szót használni rá hogy ribanc,mert ebben a csajban minden meg volt csak az nem.
Megbolondított hogy nem ért hozzám.Lassan közelített,körbejárt,majd megéreztem a bőrömön ahogy végig szánt rajta a körmeivel,beleborzongtam.Megragadtam a karját és az ölembe húztam ismét.
Az ajkaihoz hajoltam hogy beleharapjak végre és érezhessem forró csókját,aminek a helye remélhetőleg ott sajog még egy ideig utána,ezzel bevésve magát a gondolataimba.
Közelebb hajoltunk és belemélyedtünk egymás szemébe,amikor abba maradt a zene.Pár pillanatig még ott ült,majd magához térve felpattant és magára húzta a ruhát.
Engem pedig ott hagyott lógva,tetőtől talpig felizgatva,lábaim között egy merevedéssel.Nem tudtam megmozdulni.Nem tudtam elhinni hogy ez megtörtént.Teljesen elvarázsolt és az ujja közé csavart.
Egy kezet éreztem a sajátomnál,ami felhúzott és a következő pillanatban már az ágyon feküdtem Hope-al,aki rajtam ült.Faltuk egymást,nem is tudom meddig,de nem jutottunk többre és az én lelkesedésem is abbamaradt.Lelöktem magamról,majd felültem az ágy szélére és a térdemre hajtottam a fejem.Nem értettem mi a fasz van velem,hogy a saját csajom nem tud bepörgetni.
Hirtelen felindulásból és meggondolatlanul cselekedve,felkaptam a kocsikulcsom,nem törődve azzal hogy ittam,beszálltam és elkezdtem a telefonommal azután kutatni hogy hol lakhat Das.
Rájöttem hogy biztos Emily-éknél,így beírtam a keresőbe a nevét,megtalálva a címet kezdtem el hajtani.
20 perc múlva leállítottam a motort a ház előtt,kiszálltam és elkezdtem verni az ajtót.Csak reménykedni tudtam hogy ő fogja kinyitni és nem a nagynénje.Emily még ott bulizott nálunk,láttam amikor jöttem le a lépcsőn.
Miközben vártam vettem észre hogy egy pólóban és egy boxerben állok az ajtó előtt,ami hirtelen kitárult és megpillantottam a vörös ruhájában,kissé kócosan,elkenődött sminkkel és fáradt szemekkel,amik nagyra nyíltak amikor megláttak engem.Észrevettem hogy elkezd kattogni azon hogy a fenét kereshetek nála hajnalok hajnalán.Én is meglepődtem magamon,de nagyon nem tudott érdekelni.
Hisz ott álltam.
Nála.
Ott voltam ahol lennem kellett.






2 megjegyzés:

  1. wtf ez is that.Ez iszonyat jó rész lett *.* IMÁDOM VÁGOD? Ahjj itt megőrjítesz ezekkel, komolyan mondom.... GYILKOSSÁG EZ :D És akkor most várjak egy részt? EZT AKAROD? Jó, suliban majd beszélünk...
    REBEKA VOLTAM

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszik és ma este lesz új rész,csak addig kell várnod.
      Bocsi hogy húzom az idegeidet és másét is,de nem szeretnék mindent rögtön elsütni.
      És igen várj rá :DD
      Ezt akarom.
      Majd beszélünk ha addig nem nyÍrsz ki :DDDD

      Törlés