2013. július 13., szombat

The One Drop

Sziasztok!
Még nem a rész,de készül és hamarosan azzal is érkezem.
Egy hírrel érkeztem.
Mostanában úgy éreztem hogy sok dolgot muszáj kiírnom magamból,de nem ebben a történetben,mert ez teljesen más.
Ezért arra az elhatározásra jutottam hogy nyitok egy új blogot.
Az életem fog benne megjelenni alap sztoriként,mert fáj és ki kell adnom magamból sok mindent.
Valamint,ide,nem csak részekkel fogok érkezni,hanem olyan bejegyzésekkel is,amiben az én érzéseim és gondolataim fognak megjelenni egy-egy adott dolgokkal.Sok érdekességgel várlak majd még titeket,amelyek egy idő után kifognak derülni.
Remélem az is tetszeni fog nektek.Kérlek titeket adjatok nekem egy esélyt!Sokat jelentene :)
Íme: The One Tear
Köszönöm *.*
Dasie


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése