2013. július 6., szombat

24.rész 2 hónap meglepetései

Sziasztok!
Meghoztam a következő részt ahogy ígértem.Remélem meg lesztek vele elégedve.
Köszönöm az előző részhez a komikat és a tetszikeket,valamint a 26! bloglovin követőtma 28!feliratkozót és a több mint 14.000+oldalmegjelenítést.Csodásak vagytok.
Nyugodt hetem volt.Élveztem a nyarat.Remélem ti is.
Egy számot hallgattam miközben írtam,így ide az elejére belinkelem.Szeretném ha ti is hallgatnátok.Gyönyörű dal :)
Köszönöm hogy itt vagytok és olvastok és ha tetszett,ne felejtsetek el nyomot hagyni magatok után.
                                                      Puszi:Dasie

Songs:


Hope szemszöge:

Mióta is érzem azt hogy a terveim dugába dőlnek?Legszívesebben megfojtanám azt a kis...nem mondhatom azt rá hogy kurva,mert nem az.Ellenben velem.Óh ha tudná hogy az ő drága apukája milyen is valójában.Aki miatt még mindig kék és zöld foltos vagyok és még leszek is egy ideig,mert muszáj hogy legalább ő velem maradjon.Túl fontos a cége ahhoz hogy csak ennyi miatt eldobjam magamtól.Garantálni tudom hogy a kicsi Styles nem fog egyhamar elfelejteni engem.Attól hogy szakított velem,az még nem jelent semmit.
Dühös voltam.Kifejezni nem tudom mennyire tudtam volna felrobbanni attól hogy csak így eldobtak.Mert ő csak úgy minden megbánás nélkül ezt tette.Sohasem gondoltam volna hogy engem bárki is bármikor így eltaszít és darabokra zúz,mint egy poharat.És arra sem számítottam hogy fájni is fog belül.Vagy kihasznál ami azt illeti.

Szánalmasnak éreztem magam hogy egyáltalán érdekel még és foglalkozom vele.Lassan eltelik 2 hónap is a szakítás óta és csak merengve szedem szét a gondolataimban minden egyes porcikáját.Kívülről jobban ismerem mint belülről,de ez nem azt jelenti hogy könnyen túl tudnék olyan dolgokon lépni,ami még nem történt velem soha az életben.

A kanapén ülök törökülésben és a körmömet szaggatom idegességemben ahogyan ezekre a dolgokra gondolok.Hajam csapzott és a sminkem el van folyva az arcomon,ami nem egy hétköznapi látvány nálam.Fekete trikóm feszül rajtam és egy picike rövidnadrág takarja az érzékeny pontjaimat,amit nem igazán szeretném ha bárki más látna most Dasie apján kívül.Valami nyálas mexikói sorozat beszél hozzám a tévéből és próbálja lekötni a figyelmem,ami nem igazán sikerül.Máskor soha nem kapcsolnám ilyen műsorra ha lehet annak nevezni,de most még ez is jobb mint az,hogy a zene csatorna menjen ahol állandóan a fiúkat látni.
Körülöttem Oreo keksz dobozok és pár üres vizes üveg.Elhasznált papírzsebkendők és szanaszét a cuccaim.

Felsóhajtottam és magamhoz vettem egy párnát majd előredőlve ráhajtottam az államat.Próbáltam összpontosítani és kitalálni hogy mi az alap sztorija az éppen futó előadásnak,de valahol ott elvesztettem a fonalat hogy ki-kinek a gyereke és éppen kinél van a gyerek,akinek nem is kéne ott lennie.Vagy valami ilyesmi.Kínomban felnyögtem és a távirányítóért nyúlva megnyomtam a piros gombot.A tv szépen halkan kikapcsolt és engem körülvett a csend.Lassan kezdett besötétedni,pedig olyan volt mintha csak akkor ültem volna oda le.Ja,az reggel volt.
Az ajtónál kulcs csörgését hallottam és magamban nyugtáztam hogy az én drága vezető édesanyám hazaért.

-Hahó megjöttem!-kiabált mint mindig amikor belép.
-Itt vagyok nem kell ordibálni mint egy fába szorult féreg.-lépdeltem a küszöbhöz és összevontam a karomat a mellem előtt.
-Mi bajod van kislányom?És mégis hogy nézel ki?-szörnyedt el az itthoni saját divatgurum.
Csak megvontam a vállam és a beszélgetést ezennel részemről lezárva elindultam az emeletre.
De ő nem hagyta annyiban.
-Mégis kiművelte ezt veled?-kapta el a karomat és fordított maga felé.Ahhjj meglátta a foltokat.
-Csak elestem párszor amikor a legújabb cipőben gyakoroltam itthon járni.Iszonyú magas a sarka és ha használni akarom akkor muszáj hozzászoktatnom a lábam.-magyaráztam és próbáltam még a kezeimmel is azt a hatást kelteni hogy ez az igazság és én nem hazudom.
-Biztos?-nekem itt-ott mintha ujj nyomoknak látszódna.Ki művelte ezt veled?-kezdett ideges lenni.
-Senki anya.Mondtam hogy csak elestem.-sóhajtottam fel.-Főzünk valami vacsorát?Olyan rég volt már mikor ketten beszabadultunk a konyhába.-próbáltam elterelni a figyelmét.
-Majd máskor kincsem.Vacsorázni megyek pár emberrel a cégtől.Csak hazaugrottam átöltözni és utána indulok is.Kapcsolódj ki egy kicsit te is.Menj el valahova.-legyintett.Mindig ezt csinálta.Mióta apámmal elváltak,én senki voltam.Nem igen érdekelte hol vagyok,kivel és mit csinálok.Az volt a lényeg hogy ne az ő nyakán legyek és legfőképpen ne otthon,mert gyakran fordultak meg anyám ágyában fiatalabbnál fiatalabb srácok.
-Jó,mindegy hagyjuk.Fent leszek a szobámban.-mormogtam az orrom alatt.
-Kicsim tényleg elkéne menned valahova.Tudod... hogy üres legyen a ház..-utalt az előre láthatólag megtervezett túlfűtött éjszakájára.
-Jó.Akkor elmegyek.-trappoltam fel és becsaptam magam mögött a fürdő ajtaját.
Ha tudná hogy az ő kicsi lánya egy majdnem vele egykorú férfival bújik ágyba nap mint nap,akkor lehet nem mondaná mindig azt hogy menjek el.De mivel most is ő küldött,meglepem az én,az én...Mim is ő?A szeretőm?De nem az én vagyok neki.Megvontam a vállam.Kit érdekel.Még jó a szex,addig teljesen mindegy kivel vagyok.Ha vele maradok még egy ideig folytathatom a tervem.

Félóra múlva már frissen,üdén,felöltözve álltam a tükör előtt és sminkeltem.Begöndörítettem a hajam és lementem a lépcsőn.
Anya épp akkor lépett ki a konyhában egy pánt nélküli tűzvörös mini ruhában,17 cm-es sarkakkal és vörös rúzzsal..
-Úgy nézel ki mint egy szajha!-mondtam el a véleményem.
-Fő az őszinteség drágám.-és elment mellettem.Mindig is lepergett róla mások véleménye.Nem érdekelte semmi csak az,ami neki tetszik.
-Elmentem.-kiabáltam még be az ajtóból,majd elindultam a kocsimhoz.Beültem és elgondolkoztam azon hogy hova is kéne mennem hogy megtaláljam,mivel rendszerint egy hotelben futottunk össze.Tudtam a lakcímét,ahol a feleségével lakik,de oda nem mehettem.Kitudja otthon van-e vagy ha most nem is,akkor mikor ér haza.Mindegy.Megyek veszek valahol egy üveg bort és utána kitalálom mi legyen.

Eldöntöttem hogy felhívom és megbeszélem vele hogy fussunk össze valamerre.A telefonja kicsörgött,de csak a hangpostája jelzett hogy éppen egy üzleti vacsorán ül,valahol észak Londonban.Időbe telik amíg oda érek,de talán addigra már vége is lesz annak a konferenciának.Útközben beraktam egy CD-t,ami tele volt rakva Demivel,Little Mixel,Miley-val és még ezer meg egy előadóval azokon a barmokon kívül.

Míg átverekedtem magam a forgalmon és elértem a célomhoz közel 1,5 is eltelt.Belenéztem a visszapillantó tükörbe,majd kiszálltam.Egy elegáns étterem volt,tele öltönyös és kosztümös emberekkel.Mivel egy tenger zöld ujjatlan ruha volt rajtam,ami kiemelte az alakom feltűnést keltettem a visszafogott,fekete szolid ruhák közt.A portás felugrott és kinyitotta nekem az ajtót,amikor meglátta az üvegen keresztül hogy közeledem.
Halkan megköszöntem és a szememmel elkezdtem keresni Charles-t.
-Hölgyem,segíthetek esetleg valamiben?-ült vissza a helyére mint egy túlbuzgó kiscserkész és mosolyogva intézte hozzám kérdését.
-Igen,de csak ha köztünk marad.-hajoltam közelebb hozzá ezzel láttatva azt amim van.Nyelt egy nagyot és nem tudta levenni a szemeit a melleimről.
-Te-te-természetesen.-dadogta.
-Charles Magine-t keresem.Itt van valahol?-kérdeztem kicsit lentebb véve a hangomat.
Ő csak felvonta az egyik szemöldökét és lenézett a papírjaira.
-Igen,itt volt.Pár perce távozott,de kivett egy szobát a 3.emeleten 121-es számmal..Oda vonult vissza.-darálta le nekem az információt.Én csak megköszöntem és megkerestem a liftet.A borral a kezemben szálltam ki és kerestem a recepciós által megadott szobát.Majd megálltam és kopogtam.
Egy nagyon csinos nő nyitott ajtót,akinek a hasa csinosan gömbölyödött.Nem tudtam megszólalni,mert lesokkolt a látvány.
-Segíthetek valamiben?-kérdezte kedvesen,amint látta hogy én nem fogok egyhamar megszólalni.-Áh meghozta a bort.Köszönjük.Az én narancslevemet elfelejtették?Semmi baj.Megleszek nélküle.-vonta meg mosolyogva a vállát és kivette a kezemből az üveget.
A háttérben valaki kijött a fürdőből és rám kapta a tekintetét,amelyben először meglepettség majd félelem sugárzott.Valahogy megtudtam érteni.

Emily szemszöge:


Zayn nem is sejtette hogy mennyit jelentett nekem csak az hogy homlokon csókolt.Ott abban a pillanatban megváltozott bennem valami amit nem tudnék szavakkal kifejezni.De még az érzéseim és kevesek amelyek bennem rejlenek ahhoz,hogy bárkinek is kimutassam vele hogy örülök és boldog vagyok.Sok mindent még nem sikerült feldolgoznom magamban,de bízom benne hogy majd idővel könnyebb lesz.
Amikor pár nappal később felhívott és találkoztunk valami olyat éreztem mint még soha.Mintha megtaláltam volna egy másik felem.Ahogy mozdultam ő is mozdult.Ha nevettem ő is nevetett.Csak reménykedni tudtam hogy ő is érzi kettőnk között.Egész este amíg vele voltam ezen kattogtam,vagyis ha tudtam gondolkodni,mert az nem mindig ment.

A kételyeimet eloszlatta amikor a házunk előtt megcsókolt és nem is próbálkozott többért.Azt mondta ő nem csak a testemet akarja.Az egész lényemre szüksége van.Ott,akkor abban a pillanatban elolvadtam a karjaiban és sokáig felejtkeztünk el egymásban.
Egyik este,amikor nála filmeztünk és az ölében feküdtem megkérdezte hogy mi lesz velünk.Kicsit megijedtem és megtudakoltam hogy én rontottam-e el valamit vagy mi a baj.Erre ő csak annyit mondott hogy egész nyáron Amerikában lesznek turnézni,ahova két nap múlva indulnak.Én itt ültem fel és nem tudtam mit mondani.
Ő közelebb húzódott és a kezeibe vette az arcomat.Kérte hogy nézzek a szemébe majd megkérdezte hogy vele mennék-e.

Így most itt ülök New Jersey-ben,a színfalak mögött és azt várom hogy a fiúk abba hagyják az öltözködést.
Nagyon meleg van és legnagyobb örömömre lebarnultam és végre van egy kis színem :) Ez Londonban szinte soha nem történt volna meg.Bár az elején voltam vele gondjaim,hisz a bőröm nem igazán van ehhez szokva,de egy keserves este után már sokkal jobban elviselhetővé vállt.Legalább jobban megy Zayn-hez a bőröm és nem úgy nézek ki mellette mint egy albinó.

A rajongók még nem tudnak rólam és ez nem is baj.Megbeszéltük hogy ha visszamentünk Angliába,akkor bejelentjük.Addig pedig nem mutatkozok velük.Néha ezt elég nehéz megoldani,de eddig sikerült.
Merengésemből léptek zaja zavart meg.Felkaptam a fejem és az én mosolygós,kissé álmos tekintetű muszlinommal találtam szemben magam.
Felálltam és a karjaiba vetettem magam.Hosszan megcsókoltam és elidőzve a pillanatban szaladt el az idő.
-Kéz és láb törést,kérlek ne foglalkozz a negatív hozzászólásokkal,rendben?-fogtam kezembe én is az arcát.
A szeme egy pillanatra elködösült és le is hunyta,majd újra rám emelte barna íriszeit és elmosolyodott.
-Köszönöm!-majd megcsókolt és éreztem benne a hálát és a szeretetet.
-Mennem kell!-döntötte a homlokát az enyémhez.
-Tudom.-kuncogtam.
-Hmm... imádom mikor nevetsz és imádom amikor...-nem tudta befejezni mert mennie kellett.Én csak nevetve megráztam a fejem,mutattam felé egy szívet és elindultam a színpad mögé hogy valamennyit én is lássak a koncertből és néha-néha rám tudjon pillantani.

Dasie szemszöge:

Itt vagyunk most 2 napja.Em elment Zayn után a koncertre,de én nem éreztem valami fényesen magam így majd ő közvetít annyit,ami nekem elég lesz a holnapi cikkemhez amit el kell küldenem az újságnak.Természetesen ide is utánuk vagyis velük kellett jönnöm.Nem igazán bántam,sőt.
Viszont a melegtől gyakran fáj a fejem és nehezen tudok hozzászokni hogy a ruha tapad a bőrömhöz.Liter számra iszom a vizet és bikini felsőben járkálok.Máshogy képtelenség itt túl élni.

A fanok egyre őrültebbek és rengeteg utálkozó leveleket kapok,melyek arról szólnak hogy szálljak le a fiúkról akármiért is legyeskedem körülöttük.Ezen sokszor csak nevetek.Fogalmuk sincs róla hogy néha én is azt kívánom hogy bárcsak egy rajongó lennék,akit egyikük sem ismer közelebbről mégis szeret.
De nem így van és rettentően össze vagyok zavarodva.Harry mellett sokszor ki nem.Itt felnevettem és kimentem a fürdőbe hogy benedvesítsek egy törölközőt,majd a nyakam köré tekerjem annyira melegem volt.
Kezembe vettem egy csomag ropit és egy újságot kezdtem el olvasni.Lassan meglepte az álomvilág a szememet és a kis manók lehúzták szépen,nyugodtan és lassan a szemhéjamat hogy egy olyan helyre repítsenek ahol minden egyszerű és boldog.

De ez nem tartott sokáig,mert felébresztett a rajongók sikítozása és ordibálása,amitől nem lehetett aludni.Ebből követeztettem hogy azért mégis tudtam pár órát aludni,mert alighanem a srácok értek ide a hotelba.Vagyis csak Harry,Zayn és Liam,valamint Em. Louis és Niall külön kaptak helyet.

Az ajtónál hallottam a neszt,majd pár másodperccel később egy fáradt és álmos szupersztár lépte át a küszöböt.Ledobta a cipőjét és odajött hozzám.A karjaiba kapott és így dőlt el velem az ágyon.
-Milyen volt a koncert?-suttogtam.Nem tudtam hogy már elaludt-e és nem akartam felébreszteni.De készségesen válaszolt a kérdésre eléggé éberen.
-Eszméletlen volt mint mindig.Volt rajtam egy ló fej.Elég meleg volt,de király.-mosolygott.
-Jajj Harry nem is te lennél.Honnan szereztél lófejet?-ráncoltam össze a homlokom.
-A színpad szélén egy lánytól.Nem tudom milyen ötlet vezérelte,de én felpróbáltam.Alig kaptam benne levegőt.
-Van képed róla?
-Nekem nincs,de garantálom hogy biztos megtalálod twitteren.Már lehet trend is.-vigyorgott.
Ki akartam bontakozni az ölelésből hogy a laptopért nyúljak,de visszahúzott.
-Ne menj még!Majd holnap megnézed.Nem olyan nagy szám az.-kérlelt.
-De én látni szeretném.-néztem rá kiskutya szemekkel.
-Én mást szeretnék látni.-mondta pimaszul.
-Igen és mit?-mentem bele én is a játékba és fölé másztam.Elsimította az arcomból a hajamat,ami így közénk omlott le. Nem válaszolt,csak a tarkómra simította a kezét és közelebb húzott magához.
Először csak becézgetett ajkaival,majd vágyait már nem lehetett türtőztetni.Hajamba markolt és erősebben megcsókolt.Felnyögtem és fordítottam a helyzetünkön.A szája lesiklott a nyakamra én pedig elmosolyodtam.

-Most már megnézhetem azt a képet?-felnézett,szemében még ott tükröződött a visszafojtott vágy,de a vidámság is.
-Persze.Addig letusolok.Ha megnézted,csatlakozhatnál is.-sandított le rám miután felállt.
-Csak szeretnéd,drágám.-vigyorogtam.
-Egy próbát megért.-majd lentebb hajolt és megfogta az állam.-De már most azzal bepörgettél hogy így megcsókoltál.Mi lesz később?-látva meghökkent arcomat,nevetve kapott elő egy boxert és indult el a fürdőbe.Nem jutottam szóhoz és az elkövetkezendő éjszaka járt az eszemben.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Hopeot egy kicsit megsajnáltam, de azért nem annyira...
    Em és Zayn olyan aranyosak! <3
    HazzBaby meg aztakacérmindenit :'D nagyon oda vagyok érteeeee
    Kövit csak később tudom majd elolvasni, de nagyon várom már *-*
    Kiss you babe: Nelly xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. KituDja ami lesz még :DDD
      Örülök hogy tetszett.
      :)

      Törlés
  2. Szia :)
    Tudom hogy régen írtam véleményt de élni nem volt időm ! Hopeot én személy szerint még mindig utálom!
    Em és Zayn az egyik kedvenc párosom imádom őket tényleg nagyon aranyosak és egymáshoz valók.
    Harry az Harry :D ő mindig ilyen lesz XD nagyon tetszett ahogyan leírtad az ő szemszögüket.
    Csak így tovább csajos nagyon várom a fojtatást!
    Nem sokára felrakom az utolsó részt remélem számíthatok a véleményedre ! :D :)
    Puszillak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm a komidat és természetesen számíthatsz a véleményemre.
      :)

      Törlés
  3. szia!
    nemrègen találtam rá a blogodra és egy fél nap alatt el is olvastam az összes részt. nagyon imádtam nagyon jøl irsz es jol vissza tudod adni az erzelmeket. varom a kovetkezo reszt remelem hamar olvashatom :)
    puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszik és szombaton jön az új rész :)
      Köszönöm a komidat!
      Puszih :)

      Törlés
  4. nagyon jó rész lett, Dasie ;) gratulálok és így tovább folytasd! ;) gyorsan ám ;) :*

    VálaszTörlés