2013. október 25., péntek

Döntés

Sziasztok Drága olvasóim!
Tudom hogy nagyon régen volt már bejegyzés és sokat kell várnotok rám, de ennek meg van az oka. Én sem gy gondoltam mikor elindítottam és elkezdtem írni. Nem így terveztem semmit, de mind tudjuk hogy vannak váratlan események az életünkben, amelyek betoppannak hirtelen.
Imádtam írni és most is ez a mindenem. De áldozatokat kell hoznom ahhoz, hogy jó jegyeim legyenek és bejussak az egyetemre, ahova szeretnék. Sajnos sok időmet elveszi hogy a gép előtt ülök, így úgy döntöttem leteszem és nem fogok vele foglalkozni, maximum hétvégén, de akkor is csak megnézni pár dolgot és válaszolni sok mindenre. Tudom hogy ennek a történetemnek már vége, csak az epilógus vár rátok. Azt mielőbb felteszem. A szünetben biztos.A másik történetemet is befejezem. Minden héten szombaton fogok részt feltenni este. De nem szeretném azt sem húzni, így rövidebb részekre számíthattok majd és körülbelül 20-30 fejezetre. Ez nekem is nehéz, nem csak nektek, de nem tehetek mást. Mert bevallom őszintén megijedtem pár dologtól és lépnem kell.Remélem hogy olyan olvasóim vagytok, akik megértitek és így is itt lesztek az oldalon. A másikon pedig még inkább.Ahol szerintem a leggyakrabban fogok jelentkezni,mert úgy érzem muszáj kiírnom magamból a hétköznapi dolgaimat, az a Dasie's Fancy lesz. Oldalt a modulsávban megtalálhatjátok, ha eddig nem néztetek volna be, hajrá.
Nagyon köszönök nektek mindent, de tényleg mindent, mert nélkületek nem jutottam volna el eddig. Nem sikerült volna. Ti vagytok a legjobbak. Köszönöm nektek!
Dasie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése