2013. június 25., kedd

This Is Us

Csak nézzétek!
Nos,ha megnéztétek és kitomboltátok magatokat mint én,jön a rossz hír.
Megrekedtem.Nem érzem magam valami jól és igazság az is,hogy alig kapok visszajelzést.Ez pedig rosszul esik.
De!
Köszönöm azoknak akik eddig is kitartottak velem!Nem zárom be a blogot,de csak szombaton tudom a részt hozni.
Szeretném ha olvasható és jó lenne,így mostantól hetente csak 1x lesz rész.És ennek több oka is van még amit nem mondtam el.
Matek tanárhoz fogok járni,mert elég gyenge vagyok és muszáj valahogy leérettségiznem.
A nyár 80%-át konditeremben fogom tölteni,ugyanis leszeretnék fogyni.
Köszönöm annak a oár embernek a megértését akik hagytak nekem komit és tetszikeltek is.
És köszönöm a több mint 12.000+ oldalmegjelenítést is.
Legyen szép napotok továbbra is és várjuk együtt ezt a csodálatos filmet.
Jók legyetek.
Dasie

8 megjegyzés:

  1. Szia drága Dasiem!♥♥♥
    Nagyon sajnálom, hogy nem kapsz elég visszajelzést! Megérdemled! A blogod nagyon jó és kifogásolhatatlan. Sajnálom, hogy csak egy héten egyszer hozol részt... :(
    Várom már a szombatot és az új fejezetet! :)
    Sok sikert a kondizáshoz és a matekhoz! Egész biztos, hogy sikerül elérned a céljaidat!:)
    Nagyon-nagyon puszil Téged: Zsófi Sipos ♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm neked :)
      Nagyon remélem és bízom benne!
      Sietek vele!
      Puszih

      Törlés
  2. Héj-héj-héj!!!
    Ki beszét itt blogbezárásról???
    Das!! NORMÁLIS VAAAGY? ha bezárnád a blogod rengeteg directionert írtanál ki, többek közt engem is... Megbeszéltük már hogy ugye ezt nem szeretnéd :D
    Tehát hozod azt a részt szombaton, mi elmondjuk hogy milyen rohadtul elképesztően jó író vagy, és ezt minden egyes szombaton megkapod! Vili???
    És ez nem csak Dasienek szólt! Nagyon szépen kérlek titeket, csak egy picivel több visszajelzést adjatok neki. Én is író vagyok, én is ismerem ezt az érzést, nincs ennél rosszabb. Én is komikért esedezem, de semmi! Úgyhogy legalább Das kapjon valamit, kérek MINDENKIT!!!
    Nelly
    ui.: nem akartam agresszívnak látszani és remélem nem bántottam meg senkit! :)
    ui2.: Az előző részhez én sem komiztam, sajnálom! :(
    De akkor ide! Nekem meg egy Harryre lenne szükségem, de nagyooon. Olyan aranyosak együtt, úgyértem már most, úgy is hogy nincs kimondva semmi. Forever Hasie. Imádtam a részt, és az nagyon tetszett még, hogy a fiúkat ellátod egyedi tulajdonságokat amiket TE találsz ki nekik, brutáljó :D
    ui3.:Das ezt 6:55-kor írtam...!
    ui4.: Imááádom a szombatot :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. OMg...megint könnyeket csaltál a szemembe.Csak annyit tudok mondani hogy köszönöm.
      És kérek mimdenkit itt is,hogy Nelly blogjához is kommizatok!!
      U2:Semmi baj :)
      ui3.:Engem most keltettek fel.De úristen 6:55-kor már fent voltál?Mennyit aludtál?
      Hozom szombaton :)

      Törlés
    2. 4 és félórát aludtam volna ha nem kelek fel 5-kor arra hogy fázom... Így maradjunk a 4 óránál! :D
      Igazán nem azért mondtam, csak szertném ha kapnál visszajelzéseket!
      ui1.: Mindenkinek csak azt tudom mondani hogy kitartóan várjon a szombatra, mert protekciós vagyok és tudok egyets mást... De ezt lehet hogy nem kellett volna elmondanom, szóval PSSZTTT!! :))

      Törlés
    3. Én is :DDD
      Nem tudsz te szinte semmit Nelly-kém.Kitudja mikor töröltem ki azt a részt és kezdtem teljesen más irányba írni :DDD

      Törlés
  3. http://salingerandred.blogspot.hu/2013/06/dij-dasienek.html
    hopp valami oda került... ^^

    VálaszTörlés